تمامی نکات و ارقام تیم تراکتور پیش از بازی در آسیا.
این وبلاگ ورزش و مسابقه های که به تازه گی انجام شده اطلاع رسانی میکند

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

تمامی نکات و ارقام تیم تراکتور پیش از بازی در آسیا.
نویسنده : monire vakili تاریخ : سه شنبه 3 / 12 / 1393

یک: بازگشت تونی شیرین بوده
تونی الیورا طی دو هفته از بدو ورود دو برد را برای تراکتور به ارمغان آورده که آغاز مجدد بسیار شیرینی برای مربی 68 ساله بشمار می‌رود. او تیمش برابر نفت مسجد سلیمان را با همان ترکیب تیم برنده مقابل صبا قم راهی میدان کرد. پیروزی تراکتوری‌ها برابر نفت مسجد سلیمان بدین معنی بود آن‌ها که از هفته نهم تا کنون طی دو دیدار پیاپی در لیگ پیروز نشده بودند به رهبری تونی دو برد متوالی را کسب کردند که هر دو پیروزی هم دور از تبریز کسب شدند. اول برابر صبا قم و سپس مقابل نفت مسجد سلیمان. آن‌ها حالا به پیروزی آسیایی با این مربی پرتغالی می‌اندیشند.

 

دو: قدرت ذهنی تراکتور احیا شده
وقتی در زمین حریف گل زود هنگامی دریافت می‌کنید ولی سرانجام پیروزی می‌شوید یعنی از قدرت ذهنی بالایی برخوردار بوده‌اید. مردان تونی در اوایل دیدار تحت تاثیر بازی نفت قرار گرفتند. نفوذهای رضا درویشی از جناح راست خطر ساز بود و غیبت محمد ایرانپوریان خود را نشان می‌داد. محسن ترکی در دقیقه 11 پس از درگیری فردین عابدینی که رضا درویشی را متوقف کرد در سوت خود با علامت ضربه پنالتی به سود نفتی‌ها دمید. حمید بوحمدان دروازه حامد لک را گشود، با این وصف مردان سرخپوش تبریز در همان نیمه نخست پاسخ گل حریف را دادند و در واپسین دقایق هم گل پیروزی بخش را به ثمر رساندند و با کسب سه امتیاز به خانه بازگشتند.

 

سه: آندو می‌تواند بازی‌های خوبش در استرالیا را تکرار کند
آندرانیک تیموریان پس از گل نفت مسجد سلیمان یکی از برگ‌های برنده تراکتوری‌ها بشمار می‌رفت. او که تا آن لحظه در اکثر اوقات در میانه میدان می‌دوید پس از آن هم جلوتر بازی کرد و هم متمایل به کناره زمین. آنچه یادآور لحظات خاطره‌انگیزی در جام ملت‌های آسیا 2015 در استرالیا بود. تراکتور برای نبرد آسیایی‌اش به تجربه بین‌المللی آندو سخت نیاز دارد.

 

چهار: سامان نريمان‌‌جهان در حال شکوفایی است
این مرد میانی شماره 7 تراکتور٬ اهل بناب و فقط 23 سال دارد و جز یک دوران کوتاه در نفت تهران همه زندگی حرفه‌اش را در تیم‌های تبریزی – از ماشین‌سازی تا گسترش فولاد و سرانجام تراکتور - سپری کرده. او بود که در همان نیمه نخست پاسخ گل زودهنگام نفت را داد و هر چند در نیمه دوم تعویض شد ولی نشان داد تونی برای او جای ویژه‌ای در تیمش باز کرده.

 

پنج: ادینیو می‌تواند تراکتور را در آسیا به پرواز درآورد
نمایش لوسیانو ادینیو مهاجم 32 ساله برزیلی تراکتور برخلاف دیدار با صبا قم دلگرم کننده بود. رفت و برگشت‌هایش هوشیارانه بودند و پاس‌هایش خطرساز. او در مقایسه با بازی‌هایش در دوران رسول خطیبی با آزادی بیشتری در زمین حریف حرکت می‌کرد و بازیکنان اطرافش را نشانه می‌رفت. برای مثال احمد کامدار را با نگاه تیزبینش خوب می‌دید و کامدار می‌توانست یکی از آن فرصت‌ها را با ضربه تمام کننده‌ای به گل بدل کند. ادینیو هم زمانی که سامان نريمان‌‌جهان کنارش بود زهردار بود و هم زمانی که در خط حمله تنها شد. گل سرنوشت ساز دقیقه 83 او چهاردهمین گلش در این فصل بشمار می‌رفت. او باید در آسیا هم بدرخشد.

 

شش: حامد لک می‌تواند مرد شماره یک باقی بماند
این سنگربان 24 ساله تراکتوری‌ها پس از سپری کردن یک دوره طوفانی - شامل کنار گذاشته شدن از سیاهه بازیکنان - بازگشته تا توانایی‌هایش را به رخ کشد. طرفداران تراکتور در این فصل برغم در اختیار داشتن سه سنگربان با دلشوره حفاظت از دروازه‌شان را دنبال کرده‌اند. تیم آن‌ها در صف دوازده تیم اول جدول 26 گل دریافت کرده که آمار نگران کننده‌ای بشمار می‌رود. حتی پیکان که تیم دوازدهم جدول بشمار می‌رود 18 گل دریافت کرده، یعنی 8 گل کمتر از تراکتور. حامد لک که پیشترها طی دیدار با فولاد برای اشتباهات متوالی‌اش جایش را به داوود نوشی صوفیانی – یک 24 ساله دیگر - داده بود و سپس طی دیدار تراکتور و پدیده مشهد پس از ورود دو گل درون دروازه عیسی اندوی درون دروازه ایستاده بود٬ این جا مرد شماره یک سرخپوش‌های تبریز بشمار می‌رفت. او برابر نفت مسجد سلیمان فقط تسلیم یک ضربه پنالتی شد. خروج‌هایش هوشیارانه بودند و واکنش‌هایش بی اشتباه.

 

هفت: حریف تراکتور مهاجم نیشداری دارد
باشگاه نسف قرشی را «اژدها» می‌خوانند. این باشگاه سال ۱۹۹۷ در شهر «قرشی» در ازبکستان برپا شد. شهر نَخشَب یا نَسَف در درهٔ قشقه ‌دریا (کشکرود)، در جادهٔ بخارا به بلخ، قرار گرفته و جمعیت آن حدود 227 هزار تن است. این باشگاه سال 2002 در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا رتبه چهارم را کسب کرد و سال 2011 جام حذفی کشورش را به چنگ آورد. آن‌ها یک بار هم در لیگ ازبکستان دوم شده‌اند. نسف قرشی در لیگ قهرمانان آسیا 2011 با استقلال٬ الجزیره امارات و الریان قطر همگروه بود که قعرنشین شده و حذف شدند. مربی آن‌ها روزیکل بردیف ازبک بشمار می‌رود و بدنه تیم را هم بازیکنان ازبک تشکیل داده‌اند. نیشدارترین بازیکن ازبک‌ها آرتور قوورکیان است که طی ۲۶ بازی ۱۸ بار دروازه‌ها را گشوده و بهترین بازیکن لیگ ازبکستان بشمار می‌رود. همین‌جا شکنندگی مدافعان تراکتور در لیگ جنبه هشدار دهنده پیدا می‌کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: فوتبال، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.